Aankopen van uw hardware

ICT@School is partner van DELL, HP en Terra en is dealer van het topmerk Newline voor de levering van touchscreens. Deze merken zorgen voor een zeer goede kwaliteit van hun hardware en bieden daarnaast een prima service in het geval er toch iets niet helemaal goed werkt.

Wij brengen natuurlijk ook graag offertes uit voor bestellingen van andere merken. Uitgangspunt van ons bedrijf is dat u krijgt wat het beste past bij de vraag die u met uw schoolorganisatie heeft. Wij gaan daarom graag met u in gesprek over het doel en de eisen die u aan de hardware wil stellen.

Het spreekt vanzelf dat wij bij de touchscreens ook zullen zorgen voor het ophangen en werkend opleveren van deze borden.
Daarbij zal ook een instructie aan de gebruikers van de touchscreens niet ontbreken gezien de vele mogelijkheden die de moderne touchscreens hebben.

Geïnteresseerd? Maak snel een afspraak!

Meer weten? Maak dan een afspraak voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek: 0316 - 444 007. Graag tot snel!