Het dilemma van elke school: zelf doen of uitbesteden
Het is een dilemma waarmee elke school worstelt: doen we de ICT zelf of besteden we het uit. Het voordeel van eigen beheer is evident: lagere kosten. Maar daar staan nadelen tegenover: je hebt als school lang niet alle vereiste kennis en expertise in huis, laat staan dat je op de hoogte bent van de nieuwste ontwikkelingen. En wat te doen als een storing of probleem onmiddellijk moet worden opgelost?

Scholen Helpdesk

De oplossing: professionele ondersteuning op afroep

Herkent u zich hierin? Dan is de nieuwe Helpdeskservice van ICT@School een absolute uitkomst. Met de Helpdeskservice bent u verzekerd van professionele ondersteuning tegen lage tarieven. Niet alleen als u kampt met een storing, virus of trage computer, maar ook als u hulp of advies nodig heeft bij bijvoorbeeld de aanschaf van soft- en hardware, de inzet van ICT in uw schoolprocessen of het uitvoeren van updates en back-ups. Voor de Helpdeskservice maken wij gebruik van Dualmon (remote access), waarmee wij op afstand hulp kunnen bieden. Hierdoor worden de voorrijkosten tot een minimum beperkt.

Voor iedere school Helpdeskservice op maat

Iedere school heeft eigen wensen en behoeften op ICT-gebied. Daarom bestaat de Helpdeskservice van ICT@School uit vier pakketten: Prepaid, Basis, Standaard en Uitgebreid. Het verschil zit onder andere in het aantal helpdeskuren, de reactietijd en de hoogte van de toeslag bij spoed en buiten kantooruren. De precieze samenstelling van de pakketten staat beschreven in onze prijslijst. Heeft u specifieke wensen? Bespreek ze met ons!

Rogier Bekkenutte (SBO de Schilderspoort): “Ik ben de ICT-coördinator op een speciaal basisonderwijsschool. ICT@School regelt alles voor ons op ICT-gebied. Dus servers, netwerk, back-ups, updates, noem maar op. Binnen onze school speelt nog wel eens een probleen, maar ik hoef maar te bellen en dingen worden in orde gemaakt.. Ik krijg goede adviezen, krijg een goeie support, en spullen worden op tijd geleverd. Ze zijn heel veelzijdig. Ook bij storingen is één belletje genoeg. Ze loggen in en je probleem wordt opgelost. Ik vind het prettig dat bijna alles op afstand gebeurt.”

De Scholen Helpdesk

Geïnteresseerd? Maak snel een afspraak!

Is de Helpdeskservice van ICT@School ook iets voor u of wilt u meer weten? Maak dan een afspraak voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek: 0316 - 444 007. Graag tot snel!