Snel contact of een afspraak maken?
Bel 0316 444 000 of bezoek ons op Dijkgraaf 36 in Duiven.
De koffie staat niet klaar, die zetten we namelijk vers voor u.

Over ICT@School

Zoekt u een bedrijf dat graag met u meedenkt over de ICT binnen uw school, wilt u volledig ontzorgd worden op het gebied van ICT,  of heeft u (tijdelijk) hulp nodig om ICT gerelateerde problemen op te lossen, dan is ICT@School de geschikte partner voor u. Wij reageren snel op uw vragen, zijn goed bereikbaar en staan voor de kwaliteit van ons werk. Daarnaast hebben we passie voor ons werk. Mocht u interesse hebben, kom dan een keer langs of maak een afspraak. Wij gaan graag met u in gesprek over de ICT zaken waar u hulp bij zoekt.

Wij proberen niet alleen uw ICT-partner, adviseur, netwerkbeheerder of leverancier te zijn, maar kunnen u ook ondersteunen bij strategische keuzes t.a.v. de inzet van ICT binnen het onderwijs.

Geïnteresseerd? Maak snel een afspraak!

Zijn de producten van ICT@School ook iets voor u of wilt u meer weten? Maak dan een afspraak voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek: 0316 - 444 007. Graag tot snel!