Support

Toegang tot onze helpdesk

Helpdesk

Voor al onze klanten bieden wij een overzichtelijke en goed functionerende helpdesk. Elke ICT-coördinator binnen een school heeft een code ontvangen om hiervan gebruik te maken.

Bij de helpdesk gebruiken we een ticketsysteem. Dat betekent dat van elke melding een ticket (met ticketnummer) gemaakt wordt. Zo’n ticket kan op twee manieren worden aangemaakt

1. Door het zenden van een e-mailtje aan het ticketsysteem

2. Door in te loggen in de helpdesk, via de website van ICT@SCHOOL waar een ticket kan worden aangemaakt.

Het ticketsysteem is door de school (meestal ICT-coördinator) in te zien, waardoor in één oogopslag een overzicht gekregen kan worden wat er aan tickets is binnengekomen, is afgewerkt en nog in behandeling is. De school kan binnen dit systeem zelf reageren op de afwerking van een ticket.

Na elke wijziging krijgt de indiener van een ticket via e-mail een bericht terug.


Directe links

Dualmon

Het kan zijn dat wij uw computer niet kunnen bereiken via de normale manieren die ons ter beschikking staan. Wij kunnen u dan verzoeken om dualmon te activeren via onze website. Hieronder treft u hiervoor de link aan.