Support

Voor onze support maken we gebruik van twee verschillende wegen om ons te bereiken buiten de web chat en telefoon om. De eerste is ons ticketsysteem waarin u, nadat u een pre-paid of abonnement heeft aangeschaft, tickets in kan plaatsen. Nadat de eerste betaling is voltrokken krijgt u van onze helpdesk een account waarmee u in kunt loggen en vervolgens tickets aan kan maken. Deze komen dan direct bij onze helpdesk binnen die er mee aan de slag gaan om uw probleem op te lossen.

Als uw pakket een installatie van Dualmon bevat hoeft u niks te doen. Onze helpdesk neemt dan contact met u op om de problemen samen met u op te lossen. Dit doen ze door op afstand uw computer over te nemen waar u zelf bij bent. Dit kan gaan om alleen meekijken naar een bepaalde handeling die mis gaat of door de controle over te nemen om te zoeken naar eventuele lager liggende fouten. Mocht uw pakket geen Dualmon installatie hebben dan is dat geen probleem. Er kan ook eenmalig een sessie worden aangemaakt om u op afstand te helpen. Houd wel rekening dat dit langer duurt dan een installatie van Dualmon

Helpdesk

Via onderstaande knop kunt u onze online helpdesk bereiken. Vanuit hier kunt u uw tickets plaatsen en de antwoorden op deze tickets lezen. Tevens kunt u hier ook onze FAQ en handleidingen bibliotheek vinden waarin u veel informatie kunt vinden over veel voorkomende problemen.


Helpdesk

Dualmon Assistance

Via onderstaande knop kunt u de navigeren naar de Dualmon assist pagina. Vanuit hier krijgt u van onze support medewerker de assist code die u hier in kunt vullen.


Dualmon support