Reparatie van uw hardware

ICT@School biedt naast zijn ondersteunende functie als netwerkbeheerder ook de mogelijkheid om uw hardware door ons te laten repareren en op te schonen.

Denk bijvoorbeeld aan een laptop waarvan het scherm defect is of een kapotte accu heeft. Of misschien een computer die besmet is geraakt met een virus of langzamer werkt dan normaal.

Reparatie met vertrouwen

Bij ICT@School besteden we veel aandacht aan de reparatie van hardware. Dit doen we zodat uw product nog vele jaren mee kan en u hier nog met veel plezier van kan genieten. Niet alleen computers kunnen bij ons ter reparatie aangeboden worden, ook laptops en tablet. Onze procedure is als volgt bij een reparatie:

1. Aanname
Alle ter reparatie aangeboden producten dienen in een doos aangeleverd te worden met een duidelijke indicatie van wie het product is en wat er met dit product aan de hand is. Uw product wordt in ons registratie systeem opgenomen zodat iedere stap bijgehouden kan worden.

2. Onderzoek
Als eerst zal er worden gekeken naar de vraag van de klant over de reparatie en de staat van het product. Hier doen wij onderzoek naar waarna wij u een overzicht zullen geven van de kosten die een reparatie met zich mee zal brengen. Dit doen we zodat u duidelijk weet waar u aan toe bent en weet wat er met uw product gaat gebeuren hierna. Hier krijg u van ons ook de tijdsindicatie te weten over hoe lang de reparatie gaat duren. Gaat u hiermee akkoord dan wordt de reparatie uitgevoerd.

3. Reparatie
In dit stadium worden de benodigde onderdelen voor uw reparatie besteld en wordt de reparatie uitgevoerd. Hierbij zorgen we dat data veilig wordt gesteld als dit nodig is en wordt (indien nodig) uw apparaat schoon gemaakt waarna deze weer wordt geassembleerd met de nieuwe onderdelen. Tevens voeren wij de nodige tests uit om zeker te zijn dat de reparatie het probleem heeft verholpen.

4. Teruggave
Na een succesvolle reparatie krijgt u uw product retour van ons met een tijdelijke garantie op de reparatie. Zo kunt u met een gerust hart gebruik maken van uw nu gerepareerde product.

Interesse gekregen in onze services of wilt u iets ter reparatie aanbieden?
Neem dan contact met ons op.

TERRA reparatie service

ICT@School biedt naast zijn standaard reparatie service ook een reparatie service voor TERRA producten.

Deze laptops gaan nagenoeg niet stuk, maar mocht het onverhoopt toch gebeuren dan kunnen wij voor u de reparatie verzorgen. Dit wordt door onze technische dienst opgelost om u zo snel mogelijk weer up  & running te krijgen. Tevens verzorgen wij naast reparatie ook upgrades voor TERRA zodat u, wanneer u wilt, meer opslag of geheugen in uw laptop geplaatst kan krijgen.

Geïnteresseerd? Maak snel een afspraak!

Meer weten? Maak dan een afspraak voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek: 0316 - 444 007. Graag tot snel!